Frisian Flag 2017-03-28

Voor alles wat er buiten Volkel en Eindhoven nog meer in de regio te zien is

Moderators: Robert, T-O

Plaats reactie
bvdbogaert
SGV Top user
SGV Top user

Frisian Flag 2017-03-28

Bericht door bvdbogaert » 04 apr 2017 22:52

Zoals heel spottend Nederland ben ook ik naar Frisian Flag geweest. De weersverwachting voor de 28e was gunstig en westenwind stond voor de komende 2 weken sowieso op de planning. Natuurlijk wat minder tijdens take-off, anderzijds wellicht wat mogelijkheden voor bankingshots.

Na aankomst op de spottersbult gaan staan. Dat bleek niet een hele goede keus; in 2015 waren er de nodige kisten die hun best deden om zich van de bovenzijde te laten zien, deze editie nog al veel van de onderzijde.
Afbeelding

Slecht een enkeling draaide weer enigszins op tijd naar me toe, ik werd er niet heel vrolijk van en na de eerste 20 kisten of zo ben ik naar de andere kant gereden om in ieder geval weer op tijd te zijn voor de binnenkomst van de Eagles. Eerst nog enkele plaatjes van de Marsum kant
Afbeelding

Afbeelding

Aan de Jelsum zijde in het weiland gaan staan, bij binnenkomst mooi licht met een melkwitte achtergrond van de bewolking in de verte
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na de ochtendwave weer terug naar Marsum, deze keer in de buurt van de dixi bij de ingang van de parkeerplaats blijven staan, das niet alleen handig, maar het bleek ook een goede plek om de vertrekkende bakken te platen. Redelijk wat bovenkanten, met name van de jongens van de KLu
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het vertrek van de middagwave zat ik in dubio; of bij kop 09 aan de roller, of maar weer naar Jelsum om head-on plaatjes te maken met de zon in de rug en tegenlichtopnames van de achterzijde. Het werd Jelsum.
Afbeelding

Ik ben wel blij met de tegenlichtopnames van de Mirages met hun bijna hoogglans lak.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al met al een geslaagde dag.

Ad.van.O
SGV Pro
SGV Pro

Re: Frisian Flag 2017-03-28

Bericht door Ad.van.O » 05 apr 2017 11:53

Mooie platen Bart! 8)
Groeten. Ad

bvdboomen
SGV Pro
SGV Pro

Re: Frisian Flag 2017-03-28

Bericht door bvdboomen » 05 apr 2017 16:13

Mooie heldere en consistente serie Bart!

Plaats reactie