Mont-de-Marsan

Waar kun je het beste spotten: tips en vragen

Moderators: sgvolkel, Zonan Adolfse, T-O

Mickey312
SGV Pro
SGV Pro
Contacteer:

Re: Mont-de-Marsan

Bericht door Mickey312 » 07 aug 2011 17:35

Carlos Geurts schreef::)

Jij bent een slimme jongen Mickey, je weet wat ik bedoel... twee keer was wel genoeg zo...!

vr.gr.
CG
Er zijn ook mensen die me irritant noemen... :twisted:

Maar balen is het wel :cry: . In 2005 na de spottersdag op Mont de Marsan ter ere van het afscheid van de Mirage IV, zouden we doorrijden richting Euro Disney. We wilden zover mogelijk komen, dus die eindeloze weg door de bossen en wat dorpjes richting tolweg, die begon wat lang te duren. Kom ik zo'n dorpje binnen, staat er een gendarme met z'n arm omhoog. Dat leidde tot enige consternatie tussen chauffeur en bijrijdster (ik had fors te hard gereden, kilometertje of 30 of zo, de bijrijdster dacht dat het wel mee viel). Was het slechts een controle van de papieren. Moest ik die gendarme in m'n beste Frans uitleggen dat het een lease-bak was en dat-ie daarom niet op mijn naam stond en zo, maar goed, we mochten zonder te betalen doorrijden. Geluk gehad...

Afbeelding

Afbeelding
Michael de Boer

Please do not copy any of my pictures to other forums or Facebook pages without my prior consent per pm.

Carlos Geurts
SGV Pro
SGV Pro

Bericht door Carlos Geurts » 07 aug 2011 18:34

Nou zijn die Gendarmes ook weer de niet de slimsten... 8)

Zag er tijdens de vakantie natuurlijk ook weer de nodige. Staand langs de weg met de handen op de rug, pet op, arrogantie....enfin, je kent het wel...!

vr.gr.
Carlos Geurts

Blackbird1961
SGV Advanced
SGV Advanced

Bericht door Blackbird1961 » 07 aug 2011 21:48

Mooie plaat die eerste Mickey.
En ja Carlos er zijn altijd mensen die het nog slechter treffen :)
Voel mij al een stuk beter.
grt Roel

Robert
Site Admin
Site Admin

Bericht door Robert » 08 aug 2011 00:03

Ik las van de week ergens dat buitenlandse boetes amper geïnd worden in Nederland. Dus je kan wel eens mazzel hebben!

Dit doet me denken aan toen ik een paar jaar terug 's-avonds terug reed van een heerlijke dagje Reims. Het hele stuk heerlijk relaxed cruisen op 150 (rijdt mijn auto op zijn fijnst), totdat ik na Cambrai opeens iets op een viaduct zag staan. Terwijl ik er onderdoor schoot zag ik dat het een laserende Gendarme was. Merde dacht ik en in mijn spiegel ging ik op zoek naar de verwachte blauwe zwaailichten. Maar die bleven uit, soms heb je geluk. Tenminste dat denk je dan, totdat je een paar seconden later een bord 'einde péage 2 km' ziet staan. En ja hoor, het krioelde daar van de smurfen, ik reed de fuik binnen. Bij elke laan stonden er een paar, het zweet brak me uit. Totdat ik zag dat er bij de mijne geen stonden en ze ook niet op me af kwamen. Ze waren zeker koel bier halen / aan het consumeren (Frans (voor)oordeel). Ik maakte dat ik weg kwam en heb er nooit meer iets over gehoord!

Carlos Geurts
SGV Pro
SGV Pro

Bericht door Carlos Geurts » 08 aug 2011 00:09

Ik maak mezelf er ook niet zo druk over... ik zie het wel.... :!:

CG

jah wise
SGV Pro
SGV Pro

Bericht door jah wise » 16 aug 2011 12:23

Carlos Geurts schreef:Nou zijn die Gendarmes ook weer de niet de slimsten... 8)

vr.gr.
Carlos Geurts
Aleen de Gendarmes :?: Zeg maar gerust álle Fransozen :lol: :lol: :lol:
give thanks to jah rastafari and everyone who makes spotting possible.

Plaats reactie