Screenshots from EHVK NL2000v4.01 for FSX
Moderators: sgvolkel, Zonan Adolfse, T-O
Re: Screenshots from EHVK NL2000v4.01 for FSX
Wij van vLvnNL (virtueel Luchtvaart Noord Nederland) komen ook wel eens een enkele keer op Volkel. Hieronder zijn alle repaints te zien die we zelf gemaakt hebben:

Prachtig, mooi werk !
Die van ons komen er ook aan.
Die van ons komen er ook aan.
Ik zou zeggen: bring it on!TWISTER schreef:Die van ons komen er ook aan.

Voor de liefhebbers, heb ik een aantal preview screenshots geplaatst van NL2000 EHVK v4.05 op onze Facebook.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 871&type=1
Groeten,
Arjan
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 871&type=1
Groeten,
Arjan
Geweldig detail! Prachtig!
De slogan "As real as it gets!" is vanaf nu: "It is getting real!"
De slogan "As real as it gets!" is vanaf nu: "It is getting real!"

Pffff, kan het nog mooier.
Klasse weer NL2000-team, laat maar komen !
Klasse weer NL2000-team, laat maar komen !
Sow hey! Pas maar op. Straks staat defensie aan de deur voor het fotograferen van infrastructuur!
Lekker bezig Arjan! Complimenten.
Lekker bezig Arjan! Complimenten.
Nog een paar teasers (back to early 80ties).

Prachtig!
Als je een RF-104G met Orpheus hebt, vlieg ik mee
Als je een RF-104G met Orpheus hebt, vlieg ik mee

Hoi T-O
Deze 104 model van simskunkworks is een aanrader, het model is framerate vriendelijk en bevat meer dan 30 repaints.
Nederlands, Duits, Turk, Deen, Noor, Amerikaan, Spanje, Italie en Griek.
Daarnaast kan je de load configuratie zelf invullen, Wing tanks, AIM rockets enz.
Wat ook een plezier geeft is de welbekende "howling sound", daarnaast bevat het model een mooie VC inclusief dragchute.
Helaas ontbreekt er een 306 Sqn repaint maar kan je wel een Orpheus pod hangen onder een 312 sqn f-104.
Wanneer je een gratis account aanmaakt bij simskunkworks, dan kan je het model downloaden met een timelock van 10 minuten oftewel je hebt een volledig werkend model tot je beschikking welke je steeds voor 10 minuten kunt vliegen, wanneer je het model timelock vrij wilt hebben kan je later een payment doen van 30 euro (ik ben zelf altijd van de freeware maar dit model vind payware waardig) dan krijg je een unlock code toegestuurd.
Hier vind je verder info en het model:
http://www.vaafse.org/simskunkworks/pub ... /index.php
Hier nog een paar screens van de 104 (let op de Orpheus onder de 312sqn 104 op de rolbaan van EHSB;-)

Deze 104 model van simskunkworks is een aanrader, het model is framerate vriendelijk en bevat meer dan 30 repaints.
Nederlands, Duits, Turk, Deen, Noor, Amerikaan, Spanje, Italie en Griek.
Daarnaast kan je de load configuratie zelf invullen, Wing tanks, AIM rockets enz.
Wat ook een plezier geeft is de welbekende "howling sound", daarnaast bevat het model een mooie VC inclusief dragchute.
Helaas ontbreekt er een 306 Sqn repaint maar kan je wel een Orpheus pod hangen onder een 312 sqn f-104.
Wanneer je een gratis account aanmaakt bij simskunkworks, dan kan je het model downloaden met een timelock van 10 minuten oftewel je hebt een volledig werkend model tot je beschikking welke je steeds voor 10 minuten kunt vliegen, wanneer je het model timelock vrij wilt hebben kan je later een payment doen van 30 euro (ik ben zelf altijd van de freeware maar dit model vind payware waardig) dan krijg je een unlock code toegestuurd.
Hier vind je verder info en het model:
http://www.vaafse.org/simskunkworks/pub ... /index.php
Hier nog een paar screens van de 104 (let op de Orpheus onder de 312sqn 104 op de rolbaan van EHSB;-)

Prachtig model inderdaad. Je hebt ook een gratis versie met een niet helemaal functionerende cockpit. Het geluid en externe model zijn hetzelfde. Hier een paar plaatjes van de gratis versie:
1. De repaints zijn beperkt, alleen Italianen geloof ik.

2. De cockpit ziet er aardig uit maar veel meters doen het niet. Waarschijnlijk omdat dit de gratis versie is.

3. Spottersview...

4. De parachute werkt wel!

1. De repaints zijn beperkt, alleen Italianen geloof ik.

2. De cockpit ziet er aardig uit maar veel meters doen het niet. Waarschijnlijk omdat dit de gratis versie is.

3. Spottersview...

4. De parachute werkt wel!

Prachtig! The good old days! 

De allernieuwste aanwinst van de vloot van de vRNLAF. Tevens mijn eerste FSX skin. Alle credits naar Frank Crébas van bluelifeaviation.nl voor de mooie foto's van de staart. Gebruikte scenery is de nl2000 scenery van Volkel.