Wat bedoel je met 64 uitvoering?TWISTER schreef:Wij gebruiken de 64-uitvoering, nog geen troubles.
Flightsimmen (FSX, P3D, DCS, etc.)
Moderators: sgvolkel, Zonan Adolfse, T-O
Re: Flightsimmen (FSX, P3D, DCS, etc.)
Geeft niks Ed.
Disregard last message over 64-bit.
Hierbij wat shots van ORBX FTX Southern California, Edwards AFB.

Hierbij wat shots van ORBX FTX Southern California, Edwards AFB.

......Ik zie dat de J-210 is omgebouwd tot een eenzitter. 

give thanks to jah rastafari and everyone who makes spotting possible.
Dank je wel Ed!
Voor zover ik kan zien, zie ik wel dat het dezelfde versie is als die met FSX Gold meegeleverd wordt.
De mensen op de ORBX site die dus denken dat ORBX een Edwards heeft gemaakt hebben waarschijnlijk nooit FSX Gold gehad.
Misschien hebben ze wat textures veranderd om het in te passen in FTX SoCal.
Voor zover ik kan zien, zie ik wel dat het dezelfde versie is als die met FSX Gold meegeleverd wordt.
De mensen op de ORBX site die dus denken dat ORBX een Edwards heeft gemaakt hebben waarschijnlijk nooit FSX Gold gehad.
Het ziet er inderdaad redelijk 'default' uit...bvdboomen schreef:Dank je wel Ed!

Heel goed opgemerkt!jah wise schreef:......Ik zie dat de J-210 is omgebouwd tot een eenzitter.
Ik denk een foutje van de schilder...

Heel goed mannen, was geplaatst om te checken of jullie scherp zijn.... 

Ohoh!TWISTER schreef:Heel goed mannen, was geplaatst om te checken of jullie scherp zijn....

Ik heb van Edwards elk hoekje wel gehad. Er staat zelfs een F117 een stuk voorbij de Nasa platformen.
Dat hebben ze best leuk gedaan maar naar huidige maatstaven is de scenery een beetje gedateerd.
Dus... nu ben ik écht benieuwd wat ORBX dan gedaan heeft.

Ik was al aan het zoeken! Las ik net je tekst eronder. Bummer, geen FSX. Ik heb de modellen wel bekeken op internet en die ziet er goed uit.Archer schreef:Sim: DCS 1.5
De meeste kisten van DCS hebben wel mooie textures.
Dank je voor de tip. Ik 'm net bekeken. De buitenkant gaat nog wel maar de cockpit is niet meer van deze tijd.Archer schreef:Klopt van die textures! Er staat op simmarket wel een alphajet voor FSX
Hier nog wat plaatjes van Palm Springs. Deze zijn nog van voor mijn Hercules vlucht. Ik heb sindsdien niet veel meer gevlogen. De vakantie is voorbij.
De screenshots zijn voor de verandering bewerkt.
1. Take-off over de stad Palm Springs.

2. Veel fotoreal rond het vliegveld

3. Dit zijn de resorts net buiten het veld. Hier hebben o.m. Frank Sinatra en Elvis Presley gewoond.

4. Met de Bell er wat lager over.

5. Geeft echt een gevoel van realiteit als je over de fotoreal met hand-geplaatste scenery vliegt.

6. De enige onbewerkte screenshot. Zoveel polygonen (o.m. parkeerplaats) en gewoon 30fps (locked) halen.

7. Nog even terug naar de beech. Er staan werkelijk duizenden windmolens. Ze draaien niet maar ik haal hier nog steeds 30fps.

Gisteravond in beroerd weer toch de nodige airdrops op Vlieland kunnen uitvoeren. Al onze Herky's werden ingezet, inclusief de jubileumkist.

Wederom een leuke add-on Ed. Tel ik daar nou 5 NL Hercen op het platform? 

Inderdaad Ben, altijd baas boven baas he ? Onze blauwe jubileumkist krijg je als bonus.
Haha, ja in een simulator kan alles!TWISTER schreef:Inderdaad Ben, altijd baas boven baas he ? Onze blauwe jubileumkist krijg je als bonus.

Het begint weer te kriebelen met de echte vliegtuigen en dat merk aan de uren die ik in FSX door breng. Ik heb deze week alleen maar een paar minuutjes een testvlucht gedaan. Momenteel ben ik hard bezig met het jaaroverzicht 2015. De foto's zijn al uitgezocht en het worden dit jaar waarschijnlijk 2 fotoboeken ipv 1.
Afijn, hier nog wat simulatiewerk. Ik heb er een Photoshop sausje overheen gegooid, behalve bij de eerste twee.
1. De Dino Hawk in de woestijn bij NAS Fallon van Jim Dhaenens.

2. In afwachting van de Open LC NA 2, ben ik alvast de woestijn textures van FTX Global gaan checken.

3. Laatst dacht ik... "Hey, die heb ik ook nog in de schuur staan!". De F5 van Virtavia.

4. De Milviz F15 met een paint die ik op het Milviz forum gevonden heb. Nu nog eentje met blauwe camo.

5. Dit kan op vele plaatsen in de wereld zijn maar het is Groenland of all places.

6. Ziet er overigens wel vet uit!

7. Een militaire MD530 van Milviz in de Oostenrijkse bergen. De donkere partijen zijn schaduwen van de bergen.

8. Net genoeg runway op Montery (ORBX) voor deze veel te zwaar beladen Herc.

Wederom mooie screenshots mannen.
Kun je misschien een paar screenshotjes plaatsen?
De Strike Eagles van het 17th WPS Nellis hebben gewoon de donker grijze kleur, de 'gewone' Eagles (C & D) hebben de bruine & blauwe camo.
Dus als je streeft naar realisme, dan zou je jouw F-15E gewoon in de grijze kleuren moeten laten...
Is de NAS Fallon scenery de moeite waard?bvdboomen schreef: 1. NAS Fallon van Jim Dhaenens.
Even ter info:bvdboomen schreef: 4. De Milviz F15 met een paint die ik op het Milviz forum gevonden heb. Nu nog eentje met blauwe camo.
De Strike Eagles van het 17th WPS Nellis hebben gewoon de donker grijze kleur, de 'gewone' Eagles (C & D) hebben de bruine & blauwe camo.
Dus als je streeft naar realisme, dan zou je jouw F-15E gewoon in de grijze kleuren moeten laten...

Ik vlieg op dit moment niet zoveel meer maar ik zal kijken wanneer ik dat kan doen. Die hou je van me tegoed.Paveway schreef:Is de NAS Fallon scenery de moeite waard?
Dank je wel voor de info. Ik heb echter geen verstand van badges en tailcodes en vind 'm te mooi om voorbij te laten gaan.Paveway schreef:De Strike Eagles van het 17th WPS Nellis hebben gewoon de donker grijze kleur, de 'gewone' Eagles (C & D) hebben de bruine & blauwe camo.
Milviz is met een klassieke F15C bezig (http://milviz.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=2877). Dat wordt een leuke voor agressor kleurtjes hoop ik.
EDIT: lees overigens net dat ie on hold is maar nog niet gecancelled.