Hoe goed loopt Volkel?

Voor de overige (hobby) praat (zoals vroeger op het BBS!)

Moderators: Robert, T-O

Plaats reactie
Paul Baijens
SGV Pro
SGV Pro

Hoe goed loopt Volkel?

Bericht door Paul Baijens » 25 aug 2016 23:05

Ja. dit is een verwarrende topictitel. En misschien wel wat te ver gaand.........
Waar ik benieuwd naar ben is het verloop (dienst verlaten) van Volkel piloten ten opzichte van Leeuwarden.
En welke Volkel piloten hebben én gaan op korte termijn de F-35 opleiding volgen.

Volgens de laatste AIM was de F-16 verhouding 28 (EHLW) : 30 (EHVK).
Ik kan me voorstellen dat die aantallen er iets over zeggen.
Zekerder als we de ontwikkelingen in de komende tijd volgen.......
groeten, Paul

Joost900
SGV Pro
SGV Pro
Contacteer:

Re: Hoe goed loopt Volkel?

Bericht door Joost900 » 26 aug 2016 19:50

Paul Baijens schreef:Ja. dit is een verwarrende topictitel. En misschien wel wat te ver gaand.........Jep dat denk ik wel
Waar ik benieuwd naar ben is het verloop (dienst verlaten) van Volkel piloten ten opzichte van Leeuwarden. Wij praten altijd over vliegers, geen piloten. Piloten vliegen in bussen. :wink:
En welke Volkel piloten hebben én gaan op korte termijn de F-35 opleiding volgen. Zie jou eerste zin :wink:

Volgens de laatste AIM was de F-16 verhouding 28 (EHLW) : 30 (EHVK).
Ik kan me voorstellen dat die aantallen er iets over zeggen. Mij zegt het helemaal niks, alleen dat 322 de kisten van 323 erbij heeft gekregen en dat 322 nu Tactess taak heeft.
Zekerder als we de ontwikkelingen in de komende tijd volgen.......
Even met F-16 oogkleppen op: De gehele Klu F-16 Comunity heeft te maken met zeer grote uitdagingen. Die uitdagingen zijn lang niet altijd (zeg maar gerust nooit) zichtbaar buiten de poort. Buiten de poort zie je alleen de resultaten en momenteel is dat resultaat dat sinds de kisten terug zijn uit het midden oosten er nu (iets) meer lokaal wordt gevlogen. Wellicht heel kort door de bocht wat ik allemaal schrijf. Maar soms zie ik teksten voorbij komen waarbij er conclusies worden getrokken aan de hand van aannames en dat vind ik een gevaarlijke en een niet zo verstandige combinatie. En ja, ik moet toegeven dat ook ik mij daar schuldig aan heb gemaakt. Daar staat ook tegenover dat ik zie dat je met deze vraag juist wat duidelijkheid wil krijgen omdat je wellicht onvolledige informatie hebt om tot een juiste conclusie te komen. Dan kom ik weer bij je eerste zin van je vraag. Naar mijn mening dus te ver gaand, in ieder geval voor dit medium zoals een forum. Dat neemt niet weg dat je gewoon jezelf moet blijven en lekker vragen kan stellen als je die hebt... (alleen stomme antwoorden bestaan :wink: ) Goed Weekend!!
www.24december1944.com

Plaats reactie