Voor die prijs kun je hem inderdaad niet laten liggen.
Sfeervolle screenshots.
Ook nog even wezen laagvliegen in de Rainbow Canyon?

Moderators: sgvolkel, Zonan Adolfse, T-O
Dat is jammer.Archer schreef:Werkt voor mij helaas niet.
1.bvdboomen schreef:Bijna...
...had ik de Real Air Lancair Legacy V2 gekocht. Echter, ik vind 42 euro toch wel heel veel geld voor zo'n ding. Niet gedaan dus.
Dan raad ik je aan de ORBX libraries te downloaden. Als het goed is, zit daar FTX Central bij.Archer schreef:Heb zelf nooit wat van ORBX gekocht , dit is freeware, hun oude installer werkte wel altijd. Ik heb volgens mij FTX Central V2 nodig, althans dat geeft de registry tool aan.
Dat vond ik ook en daarom bleef het maar kriebelen. Eigenlijk al vanaf de eerste release van versie 1. En die 42 euro zullen we maar gauw ergens ver weg in mijn geheugen stoppen.Paveway schreef:Leuk ding van Real Air!
Zo te zien het geld waard.
Dank je. Ja, ik dacht ook dat ik per ongeluk Rex had geïnstalleerd maar ik laat die OOM gevoelige, mooie wolken aan me voorbij gaan. Dit is gewoon standaard FSX.Paveway schreef:Overigens mooie wolkenpartij op plaatje 2 en 3...is dit Rex?
Ik zie dat je Windows 10 draait.Archer schreef:Ik heb een probleem met de orbx installer.
Hij geeft niet aan dat er een FSX map bestaat, terwijl ik dat wel heb![]()
Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Oh ok, ik dacht dit logo specifiek voor W10 was...Archer schreef:Ik draai windows 8.1
Sterker nog; de originele FSX Hornet mag je niet verwijderen heb ik begrepen.Archer schreef:Ja, deze kan apart geïnstalleerd worden, moet zelfsPaveway schreef:Thanks, inmiddels al versie 16.1!
Is dit een update welke over de default FSX Acceleration F-18 wordt geïnstalleerd?
Kan deze ook apart worden geïnstalleerd?
ACL? Aircraft Cabin Load?bvdboomen schreef:Jammer dat ze die ACL bug er niet uit krijgen. Zal wel een hard coded bug zijn.
Automated Carrier Landing maar die functie wordt gebruikt om de GPS track te kunnen zien.Paveway schreef:ACL? Aircraft Cabin Load?bvdboomen schreef:Jammer dat ze die ACL bug er niet uit krijgen. Zal wel een hard coded bug zijn.
Ah ok, ik doe meestal een manual landing dus vandaar dat ik niet bekend was met deze term...bvdboomen schreef: Automated Carrier Landing maar die functie wordt gebruikt om de GPS track te kunnen zien.
Je moet in het vliegtuig het vluchtplan nog een keer laden, dan werkt het goed.