FS2020 is in the house.
Ik ben sinds 2012 aan het flightsimmen en pas nu heb ik het gevoel dat er een sim is die bij me past.
Ik ben geen systems en study level vlieger maar echt een eye-candy vlieger. En dan zit je bij fs2020 wel goed!
FS2020 out of the box is een lust voor het oog en het gaat ook nog eens als een tierelier. Waar FSX en P3D (pre DX12) moeite hebben om een fatsoenlijk aantal FPS te halen, schudt fs2020 (nu nog DX11) de mooiste beelden zo uit de mouw.
Ik heb de sim op "High" staan met de wolken op "Ultra" en mijn i7 8700K en 1080TI kunnen dit goed aan. De van FSX en P3D bekende frame rate hogs zoals de San Juan Islands (Friday Harbor) zijn hier niet aan de orde.
Hier alvast een voorproefje met als kanttekening dat ik mijn weg in het camerasysteem nog moet vinden.
Alles wat je ziet is puur FS2020. Ik heb namelijk nog helemaal geen add-ons gekocht.
1. De grand Canyon.
2. Welshpool op een druilerige dag. Who needs Trueglass?
3. Fantastische rendering van het weer en het licht.
4. Death Valley
5. En dan kom je op de grond in de middle of nowhere en blijkt er ineens gewoon gras te groeien.
6. Nog een mooi "Vanilla" capture zoals ze dat zo mooi noemen.
7. FS2020 is de toekomst als je van eye-candy houdt. Mijn verkenningen gaan door.
8. Prachtige licht, lucht en grond rendering. En dan te bedenken dat dit allemaal default is.