Ben benieuwd wat de fotoshoot heeft opgeleverd....
Ik heb me terug houdend opgesteld, met mijn Samsung mini cameraatje wilde ik niet concurreren met de kans voor een ander om mooie foto's te maken.
Hoop wel dat er mooie series hieronder worden geplaatst.....
EHVK Fotoshoot 21 mei 2022
Moderators: sgvolkel, Zonan Adolfse, T-O
- Paul Baijens
- SGV Pro
EHVK Fotoshoot 21 mei 2022
groeten, Paul
Re: EHVK Fotoshoot 21 mei 2022
Mooi setje bij elkaar. De 104 staat er zeer mooi op Theo.
- Paul Baijens
- SGV Pro
Dank je Theo !!!
Wat een pracht trio.
Gewoon alle drie weer in de restauratie hangaar zetten, deuren op slot en schildwacht ervoor.
Nooit meer afgeven.....
Wat een pracht trio.
Gewoon alle drie weer in de restauratie hangaar zetten, deuren op slot en schildwacht ervoor.
Nooit meer afgeven.....
groeten, Paul
-
- SGV Pro
Da's een mooie serie Theo. Ik miste een verslag van deze gelegenheid al op dit forum, maar dat bij deze goedgemaakt.
Paul, wat mij betreft hoef je je niet terughoudend op te stellen bij een aanmelding hiervoor. Gewoon inschrijven en indien ingeloot lekker genieten. De kwaliteit van camera en foto doet er uiteindelijk niet toe (het summiere aantal fotoverslagen wat je hier terugvindt zijn daar het bewijs van).
Groetjes,
Paul, wat mij betreft hoef je je niet terughoudend op te stellen bij een aanmelding hiervoor. Gewoon inschrijven en indien ingeloot lekker genieten. De kwaliteit van camera en foto doet er uiteindelijk niet toe (het summiere aantal fotoverslagen wat je hier terugvindt zijn daar het bewijs van).
Groetjes,